- Aquest esdeveniment ja ha passat.
Mobilització a Barcelona

Participem a la manifestació de l’Assemblea a Barcelona «Desobeïm els jutges espanyols: independència», que surt a les 17 h d’Urquinaona.
El bus surt de Valls a les 9:30, i a les 11:30 visitarem l’antiga presó Model.
